Lego je u srijedu objavio da je prihod tijekom prvih šest mjeseci ove godine skočio za 13%. Dosegao je 31 milijardu danskih kruna ili oko 4,65 milijardi dolara.
Niels Christiansen, izvršni direktor privatnog danskog proizvođača igračaka, rekao je za CNBC da tvrtka vidi snagu u svom portfelju. Posebno uLego Icons i Lego Creator, te kroz svoje partnerstvo s Fortniteom Epic Gamesa.
Prošle godine Lego je zamijetio trend potrošača koji su manje trošili ili se opredjeljivali za setove s nižim cijenama, dok su i dalje kupovali istu količinu kao godinu prije. Ove godine količina je porasla, rekao je Christiansen.
“U mjeri u kojoj se prošle godine trgovalo s tendencijom pada, ne trguju se dalje”, rekao je. “Dakle, to se stabiliziralo. I vidimo da je gotovo sav rast zapravo rast volumena.”
U međuvremenu, javni konkurent Mattel zabilježio je pad neto prodaje za 1% u prvih šest mjeseci 2024. A Hasbro je izvijestio da je njegov neto prihod pao za 21% između siječnja i kraja lipnja. Mattel se suočava s teškim usporedbama s prodajom igračaka koju je potaknula “Barbie” 2023., a Hasbro se još uvijek muči s prodajom eOnea.
Lego je nastavio graditi na rastu iz razdoblja pandemije s raznolikom paletom proizvoda koji su podjednako namijenjeni djeci i odraslima. Uz setove vezane uz popularne franšize kao što su Harry Potter i Star Wars, Lego također ima inovativne mogućnosti dizajna za potrošače za izradu cvijeća i sukulenata, poznatih umjetničkih djela i životinja.
Prodaja u SAD-u i Europi ostaje snažna, primijetio je Christiansen, dok je prodaja u Kini nepromijenjena. Rekao je da potrošači u regiji troše manje na skuplje artikle te da im je učestalost kupnje smanjena.
No, Lego ne odustaje od širenja u Kini. Christiansen je rekao da još uvijek postoji “dugoročni potencijal” u tom području.
Od 40 Lego trgovina koje su otvorene u prvom kvartalu, 20 ih je bilo u Kini. Slično tome, od 60 planiranih otvorenja u drugoj polovici godine, 20 je predviđeno za Kinu.
Održivost
Christiansen je također pohvalio Legove napore u pogledu održivosti. Do sada ove godine tvrtka je gotovo udvostručila količinu obnovljivih i reciklirajućih materijala koje koristi u svojim kockicama u usporedbi s cijelom 2023. godinom.
“To je dobra prekretnica”, rekao je. “To je dobar korak naprijed. Mi prilično značajno trošimo na to na nekoliko načina. Prvenstveno u kupnji materijala koji je skuplji, jer je materijal za ravnotežu mase skuplji od običnog.”
Christiansen je primijetio da Lego ne prenosi taj trošak na potrošače.
„Time što smo zapravo spremni platiti premium cijenu da dođemo do ovog proizvoda, također smo stvorili poticaj dobavljačima da stvarno razviju tu vrstu proizvoda i uspostave više proizvodnih kapaciteta za ovu vrstu proizvoda.“
Tijekom sljedećih nekoliko godina Lego se nada da će polovicu svojih sirovina nabavljati iz održivih izvora, piše financa.