U funkciji više nije robot u obliku lutke pod nazivom Čuri, a koji je bio asistent u svakoj hotelskoj sobi, piše “National geographic“.
Siri, Gugl asistent i Aleksa mogu da odgovaraju na pitanja o radnom vremenu mjesta koje ljudi žele da posjete, a Čuri to ne nije mogao.
Roboti na recepciji su takođe zamijenjeni jer su ljudi morali da fotokopiraju pasoše gostiju umjesto njih.
Robotski nosači prtljaga su mogli doći do 24 sobe, a hotel ima više od 100 soba. U uslovima kiše i snijega nisu bili funkcionalni, a često su se zaglavljivali dok su prolazili jedan pored drugog.
Glavni hotelski robot nije mogao da odgovori na pitanja o rasporedu letova, kao ni o obližnjim turističkim atrakcijama.
Mnogi roboti koji su povučeni iz upotrebe su bili u službi godinama, zbog čega su prevaziđeni, prenose japanski mediji.
Hotel je odlučio da ih ne zamijenjuje novim, nego da njihove poslove povjeri ljudima, posebno zbog kompleksnih pitanja koje gosti imaju.