BiH

Ogorčeni Sarajlija: Kako mi je misteriozno ‘izgubljen’ paket iz inostranstva? Stigao u BiH, a onda nestao bez traga!

U želji da podijeli svoje iskustvo i na neki način upozori i druge na to kako im misterizno mogi nestanu proizvodi naručeni iz inostranstva, naš sugrađanij ispričao je svoju priču

Bh pošta - Nap.ba

Neugodno iskustvo ovih dana imao je jedan građanin Sarajeva sa pošiljkom koju je naručio iz inostranstva putem Ebay-a, prethodno je sve uredno platio posredstvom PayPal-a, ali istu nikada nije dobio. Prema dokazima kojima raspolaže, vidi de da je pošiljka stigla u BiH, ali je umjesto u Sarajevo upućena u Mostar… I tu negdje joj se izgubio svaki trag!

Naš sugrađanin ne krije razočarenje odnosom nadležnh službi u BH pošti i svime što je u pokušaju da dođe do svog paketa doživio.

U želji da podijeli svoje iskustvo i na neki način upozori i druge na to kako im misterizno mogi nestanu proizvodi naručeni iz inostranstva, ispričao je svoju priču:

– Preko Ebay-a naručio sam jedan artikl, a koji je plaćen putem PayPal-a. U BiH je stigao prije navedenog termina isporuke, tako da nisam odmah provjeravao brojem za praćenje posiljke. Kad sam prije izvjesnog vremena ukucao broj na trakingu BH pošte, vidio sam da je paket stigao. Zovem BH poštu, oni isto provjere i vide da je pošiljka stigla, ali sutradan poslata na HP Mostar. Kažu mi da kontaktiram poštu u Mostaru i pitam za paket.

Nazovem gospodu i dobijem od njih odgovor da je pošiljka došla iz Sarajeva, prošla carinu i predata na otpremu. Tu se gubi svaki trag paketu. Niko ne zna gdje je. Nevjerovatno da se pored savremene tehnologije pošiljci gubi svaki trag!

Moje lično mišljenje je da je artikl koji je došao otuđen od NN lica. Ponovo se vratim na kontakte BH pošte, jer su oni glavni krivac tome iz razloga što su poslali nešto za Mostar, iako je primalac na adresi u Sarajevu. Kad sam pitao razlog slanja na HP Mostar, nisu mi znali odgovoriti.

Zadnji moj pokušaj je bio da se obratim unutrašnjoj kontroli BH pošte od kojih dobivam odgovor da ja ne mogu tražiti pošiljku. To može da uradi samo prodavac. Međutim, pošto sam se posavjetovao sa pravnim licem koji nije vezan za Poštu, rekao mi je da ja mogu da tražim svoj paket jer imam sve podatke o njemu.

Ovo je bio njihov način samo da me spriječe u daljnoj potražnji jer znaju da prodavac koji je hiljdama kilometara daleko neće potraživati svoju pošiljku, a pogotovu kad je naplatio svoju robu!

Želim da znaju mnogi šta ih čeka ako naruče nešto iz inostranstva – kaže na kraju svog pisma ogorčeni Sarajlija, prenosi “Depo.ba“.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh