EHang 216, bespilotna letjelica, prevozit će dva putnika na malim visinama na udaljenosti do 35 kilometara i tako pružiti nove načine prevoza u gradovima, kazala je kompanija.
Tehnologija je sada spremna za industrijsku proizvodnju, ali ova vrsta letjelice još uvijek treba odobrenja zračnih vlasti, kazao je marketinški direktor kompanije Derrick Xiong.
“Naš glavni izazov više nije tehnologija nego propisi i to je li javnost spremna na korištenje tih naprava”, kazao je na predstavljanju za medije u glavnom gradu Austrije.
Novinari i fotografi pozvani su na kratku probnu vožnju – vertikalni uspon od deset metara nakon kojeg je uslijedilo spuštanje na početnu tačku na fudbalskom stadionu, prenosi “Hina”.
Uprkos tome što dronovi-taksiji još nisu reglulatorno riješeni, kompanija ima hiljade prednarudžbi i planira započeti serijsku proizvodnju sljedeće godine u saradnji sa austrijskom aeronautičkom grupom FACC, kazao je Xiong.
Među prvim klijentima su naftne kompanije, kompanije koje se bave transplantacijom organa i turističke kompanije. EHang 216 neće biti ponuđen na prodaju privatnim kupcima.
Izvršni direktor FACC-a Robert Machtlinger kaže kako su već ostvarili 7.000 sati leta u kojima je učestvovalo 2.000 ljudi.
Među kompanijama koje razvijaju dronove-taksije su i Airbus, Boeing i njemački Volocopter.
Austrijska kompanija planira proizvesti 300 dronova-taksija do sredine 2021. godine.