Za autonomna vozila obično se vezuje električni pogon. Međutim, ova Skanija ga nema, već kamion pokreće SUS (sa unutrašnjim sagorevanjem) motor na biodizel, piše “Auto magazin“.
Kamenolomi i zatvorena gradilišta su idealna za korištenje ovog dampera.
Logistika sa velikim uspjehom upravlja ovim vozilima u kontrolisanim uslovima, ali je zato korišćenje autonomnih kamiona na javnim putevima još uvek problematično, s obzirom na brojna neriješena pitanja.
U priloženom videu pogledajte kako funkcioniše ovaj robotizovani kamion u praksi:
NAPOMENA: Video
materijali objavljeni u ovom tekstu postavljeni su na globalnim internet
servisima za javno i besplatno dijeljenje video materijala. Oni nisu
vlasništvo portala Haber.ba i portal
Haber.ba ne
odgovara za njihov sadržaj i autorska
prava.
Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i
ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore
komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog
izražavanja. Portal Haber.ba zadržava
pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja -
Više o Uslovima korištenja...