– Vrijeme je da priznamo da udžbenik koji već 40 godina koriste vodeći ljudi svjetskog biznisa više nije upotrebljiv – kazao je on na prestižnoj konferenciji TED, održanoj ove godine u Vankuveru.
Pogrešno bi bilo reći da Hamdi Ulukaja ne vjeruje u moć biznisa, u Ameriku i američki san – on ga živi, ali pravila prema kojima on igra bitno su drugačija od onih koja se na našim prostorima kopiraju. Čuvena je njegova izjava da je “maksimalizovanje profita kako bi od toga jedinu korist imali dioničari najgluplja stvar koju sam čuo u svom životu“.
Ulukaja, poznat i kao “kralj jogurta“, rođen je 26. oktobra 1972. godine u Anadoliji, u Turskoj, zapravo negdje na putu, jer su roditelji, čobani, selili ovce, pa se rodio tako usput. I mali Hamdi, naravno, bio je pastir i Kurd, pripadnik naroda koji ima tri domovine, ali ne i državu, a koji u Turskoj ne trpe.
Odrastao je među ovcama i od malih nogu je pravio sir, kajmak i jogurt, ali jogurt koji on pravi danas najpoznatiji je na svijetu. Brend je nazvao “Čobani” (Chobani), a danas je vrijedan pet milijardi dolara, prenosi “Avaz“.