Prve zemlje u kojima će se Golf 8 naći u prodajnim salonima biće Njemačka i Austrija, navode u proizvođaču iz Wolfsburga.
U Volkswagenu ističu da je na proizvodnji novog Golfa angažovano 8.400 radnika, kao i da se u izradi ovog automobila koristi preko 2.700 pojedinačnih dijelova, uključujući 962 elementa sa električnim napajanjem za koje je potrebno čak 1.340 metara kablova, piše “B92“.
O tome koliko je Golf 8 složeniji za proizvodnju od “sedmice” govori podatak da odlazeći model ima svega 31 električni sistem sa nešto manje od 100 metara kablova.
Sa druge strane, u Volkswagenu kažu da su za jedan sat skratili vrijeme potrebno za izradu jednog primjerka ovog modela. Postignuta je i izvijesna ušteda u pripremi fabrike u Wolfsburgu za proizvodnju “osmice”, s obzirom da je novi Golf takođe zasnovan na MQB mehaničkoj platformi.
Dalja unaprijeđenja u procesu proizvodnje planirana su za 2020. godinu, kada će biti uveden potpuno automatizovani transportni sistem u okviru fabrike, koji će osigurati brže snabdijevanje pogona automobilskim dijelovima.