Dio je to kampanje “Srcem za teren” koju je pokrenulo Udruženje mladih “BaUM” iz Banovića, a podržali organizacija World Vision, Općina Banovići, te pojedina poduzeća i javnosti poznate ličnosti.
Prvog dana, sajam je održan u područnoj školi Podgorje, drugog dana u središnjoj školi, dok je trećeg dana sajam održan u područnoj školi Repnik, prenosi “Fena”.
Sajam je privukao veliki broj posjetilaca. Oni su mogli kupiti gastronomske specijalitete i proizvode što su ih vrijedni učenici, zajedno s roditeljima, pripremili za tu priliku.
“Sveukupni trud zajednice rezultirao je pazarom od 6848,90 KM, što će biti iskorišteno za potrebe kampanje i obnovu sportskog terena”, navode iz Udruženja.
U širenju vijesti o kampanji “Srcem za teren”, putem svojih Facebook i Instagram stranica, Udruženje mladih BaUM iz Banovića pomažu mnogi sportaši i druge javne osobe iz Bosne i Hercegovine.
Kampanja “Srcem za teren” krenula je u septembru, a iz Udruženja najavljuju niz aktivnosti i događaja u cilju prikupljanja novca za rekonstrukciju sportskog terena. U pitanju su sportski turniri, kulturna događanja te prodajni štandovi.