Akumulator se prazni kad automobil stoji, pa ako ne vozite automobil nedjeljama, vjerovatno će se isprazniti, pa nećete moći da uključite motor.
Diskovi na kočnicama će zarđati, pa će prva kočenja po ponovnom aktiviranju vozila biti daleko od performansi kočnica kad su potpuno ispravne. Kočiona sila će biti mnogo slabija, pa će morati da prođe neko vrijeme prije nego što se kočnice u potpunosti profunkcionišu. Ako ostavljate automobil da stoji duže vrijeme – ne povlačite ručnu kočnicu, pošto bi tako pločice i diskovi mogli da se zaglave.
Dugim stajanjem na jednom mjestu gume će se vjerovatno deformisati. Kada pokrenete vozilo, provjerite ih kod vulkanizera, pogotovo ako osjetite vibracije kojih nije bilo prije nego što ste posljednji put vozili.
Ako parkirate automobil zimi, a na ulici je puno soli, nije potrebno posebno napominjati kakav uticaj so može imati na limene površine automobila. Korozija neće biti vidljiva odmah, ali će se definitivno brže razviti.
Ako parkirani automobil u kabini ima (mnogo) vlage, velika je vjerovatnoća da će vas, kad mu se poslije nekoliko nedjelja vratite, dočekati neprijatan miris.
Ako automobil ostavljate u garaži ili nekom drugom pokrivenom prostoru, prozore uvijek ostvite malo spuštene – tek toliko da vazduh može da ulazi u kabinu.
Takođe, kod automobila koji duže stoji parkiran, u rezervoaru bi se mogla da se stvori rđa usljed kondenzacije. Zbog toga je preporučljivo da, prije dugotrajnog parkiranja, rezervoar napunite gorivom, prenosi “Hayat“.