Nakon Volkswagena svoj logo mijenja još jedan njemački proizvođač automobila. Sa svakom novom generacijom mušterija, BMW mijenja svoj vizualni indentitet.
Takvom modernizacijom žele se približiti mlađoj klijenteli koja je odrasla u digitalnom dobu. Stari crni prsten je uklonjen po prvi put, a novi logo simbolizira mobilnost i užitak u vožnji, rekao je Jens Thiemer, viši potpredsjednik u BMW-u, piše “Poslovni dnevnik“.
Novi BMW-ov logotip zadržao je isti oblik, ali njegov dizajn ima novi pristup. Sredina još uvijek ima plavu i bijelu boju bavarske države. Font je nešto drugačije oblikovan, a vanjski prsten sada ima ravan dizajn u bijeloj boji, dok neki gradijenti popunjavaju ostatak logotipa.
Paralelno s glavnim logom bit će modernizirani i logotipi M odjela, kao i električne verzije s logotipom “i”. Svima je zajednički dvodimenzionalni pristup, koji po njihovom mišljenju izgleda puno modernije.