Član je ULUPUBIH (profesionalne asocijacije likovnih i primjenjenih umjetnosti u BiH). Svoje kolekcije prezentirao je revijama u Madridu, Ljubljani, Budimpešti, Bangkoku, Beču, Dizeldorfu, Beogradu, Zagrebu, Svetom Stefanu, Tirani i drugdje pod vlastitim brendom HAAD. Iza dizajnerskog brenda HAAD stoji i vlastita produkcija. Surađivao i surađuje sa mnogim javnim i slavnim ličnostima u BiH i regionu.
U svom bogatom dizajnerskom opisu imao je priliku istraživati sve aspekte mode. Na samom početku svog dizajnerskog djelovanja istraživao je apstraktnu i konceptualnu modu, pripremao pret-a-porte kolekcije, radio je ready to wear kolekcije, dizajnirao i dalje dizajnira sportsku modu, zanimao se za industrijsku modu ali fokus njegovog dizajna ostao je na visokoj modi. Bavio se i stylingom za televizije i video produkciju. Radio je kostime. Dizajnirao obuću, torbe i aksesoare.Uređivao radijsku modnu emisiju. Godinama je bio modni urednik lifestyle magazina Magazine. Piše modnu kolumnu na life.ba.
Dizajnirao je za mnoge korporacije. Surađivao sa Coca -Cola. Znanje i iskustvo u modi je do sada uložio u formiranje znatanog broj tekstilnih i modnih profesionalaca u svim sferama djelovanja, šivača, krojača, konstruktora i dizajnera. Na bh modnoj sceni pionir je slobodnog i brendiranog pristupa modi. Kooperirao u izgradnji mnogih bh modnih brendova a i same bh modne scene.
Dobitnik je modnog priznanja AzianLinc za najboljeg dizajnera i dizajn u Taji svili 2005. godine na SFW. Haad-ovom revijom San o Katarini (Kosača), 2008. godine otvoreni su dani kulture Evrope, u Beču, u čuvenoj Bečkoj vijećnici. Dizajnirao je dres košarkaške reprezentacije BiH, u kome je selekcija U16 osvojila zlato Europe 2015. godine. Dizajnirao je i bio službeni dobavljač opreme a u sklopu svoje sportske linije HAAD get a game kompletnu sportsku opremu za premijerligaše BIH u fudbalu, FK Sarajevo, NK Velež, NK Čelik i NK Radnik. Reprezentacija BIH u košarci i rukometu, kao službenu opremu nosili su HAAD get a game. Danas HAAD get a game nose mnogi sportski kolektivi i BiH reprezentacija ritmičke gimnastike i BiH reprezentacija ultra trkača BURT.
Početkom tekuće godine Haad je lansirao i svoju prvu kolekciju preparativne kozmetike pod motom “Tradicija i ljepota se njeguju!” Kozmetičku liniju Haad čine tri kreme i balzam za usne. Kreme nose naziv po srednjovjekovnom plemstvu Elizabeta, Katarina i Kulin a imena proizvoda ispisana su bosančicom. Vizualni identitet Haadove kozmetičke linije oslonjen je na motiv bosanskog ćilima, što je i nastavak Haadove priče bosanskom ćilimu. Distribuciju Haadove kozmetičke linije radi poznati i sveprisutni dm.
U prošloj godini izlagao je kolekciju Covercon na Ljubljana Fashion Week-u početkom aprila, izlagao kolekciju Elizabeta Bosanska u Madridu na World Fashion Show Madrid 2019. sredinom aprila.
Početkom juna bio je predavač i panelista, jedini predstavnik BiH na prestižnom Cultural and Creative Industry Forum (Budapest, 3-5 June 2019.) i predavao je na temu Tradicija kao inspiracija i vrijednost modnog dizajna- bosanski ćilim.
Haad je 2017. godine dizajnirao kolekciju odjeće i suvenira “bosna ćilimom zastrta” koja je ujedno i njegov masterpis na radost mnogih Bosanaca i Hercegovaca.
Glumica Angelina Jolie ima HAAD-ovu haljinu inspirisanu srednjim vijekom i neformalno posljednjom bh. kraljicom Katarinom Kosača.
Priznati modni dizajner u regiji i svijetu Adnan Hajrulahović Haad, čijim kreacijama su se oduševile poznata australska pjevačica Kylie Minogue, ikona stila Madonna kao i KarlosKastillo, sa kojim je HAAD ostvario saradnju, kao i druge svjetske i poznate ličnosti.
Također je i Mabel Santos, planetarno popularna dizajnerica šešira iz Španije, čije kreacije krase mnoge krunisane glave, od kojih je sigurno najpoznatija Lejdi Di, specijalno za HAAD-ovu kolekciju Gran Via kreirala je šešire i asesoare. Ovaj bh. dizajner je sarađivao i sa poznatom modnom dizajnericom Agathom Ruiz de la Prada koja se u njegovu čast predstavila u Sarajevu na Sarajevo Fashion Week-u.
HAAD je jedan od rijetkih dizajnera u svijetu koji ima i svoj audio logo a zahvaljujući saradnji sa muzičarem Mariom Zlatinićem i mezzosopranom Gordanom Topić. Za svaku svoju kolekciju pravi i muziku koja prati istu.
U novembru 2018. u Sarajevskoj Vijećnici prezentovao je svoju kolekciju Elizabeta Bosanska na samostalnoj reviji a pokrovitelji revije su bili EU i Mađarska ambasada u BiH. EU u BIH je reviji dala oznaku projekat od važnosti za očuvanje tradicije i kulturnog naslijeđa Evrope.
Svoju modnu inspiraciju crpi iz bogate historijske i kulturne baštine Bosne i Hercegovine i smatra da je uloga modnog dizajnera osim da ponudi nova estetska i praktična rješenja u odijevanju, to da čuva i njedri identitet naroda kojem pripada. Ne priznaje trend kao kategoriju i smatra da je potreba čovjeka da ide dalje i traži moderna i nova rješenja ali da ono što je lijepo uvijek će biti lijepo.
HAAD smatra da odijelo ne čini čovjeka ali govori o čovjeku više nego što on sam o sebi može reći. Najbolja haljina za njega je ona u kojoj se žena najbolje osjeća, ne priznaje kompromise u odijevanju.
Vjeruje da postoje dame koje se zagrnu krpom i izgledaju kao da su odjenule haljinu od milion dolara ali i one koje u haljini od milion dolara izgledaju kao da su se zagrnule krpom, dama je bitna a ne haljina. Mišljenja je da su dame mnogo ljepše u njegovim očima nego u odrazu svog ogledala i da su najveći dizajneri oni koga ljudi nose.
Otac dvoje djece, živi u ljubavi sa bh. make up artisticom Editom Hajrulahović koja mu je i partner u brendu HAAD. HAAD je sin zlatara i unuk krojača i frizera i smatra da su makaze i ljepota njegova genska simbioza.
Veliki je zaljubljenik u prirodu i smatra da je čovjek sretan u onoj mjeri koliko zadrži i očuva odnos sa prirodom i svijetom koji ga okružuje. Bavi se pisanjem i 2011. godine objavio je knjigu poezije „Tokovi tame“ a uskoro će svjetlo dana ugledati i njegov roman prvijenac.