Iz toga se da zaključiti da su Hrvatska pošta i najveća online trgovina na svijetu ugovorili suradnju u distribuciji paketa za hrvatsko tržište. Tu informaciju ne žele komentirati u Hrvatskoj pošti, a zasad nema komentara niti iz Amazona.
Poslovni dnevnik u današnjem broju donosi da je Amazon sredinom ovog mjeseca počeo ekskluzivnu saradnju s Hrvatskom poštom na dostavi paketa za hrvatsko tržište s perspektivom pokrivanja i tržišta susjednih zemalja, prije svega Srbije, Bosne i Hercegovine te Crne Gore. No, također nisu dobili službenu potvrdu.
Na upit Jutarnjeg lista, Jo Kempen, izvršna direktorica korporativnih komunikacija Hrvatske pošte odgovorila je na direktno pitanje o saradnji s Amazonom tek da Hrvatska pošta ima sve više partnera – web trgovaca za koje dostavlja.
– Ne smijemo ih pojedinačno navoditi, niti otkrivati bilo kakve detalje ugovora. Činjenica je da je naš Novi sortirni centar jedinstven na ovom području te da svi ozbiljni potencijalni partneri koji žele obići naš pogon, dobiju tu priliku. Mi smo jako orijentirani na web trgovce, kako globalne, tako i nacionalne, kaže Kempen.
Dodaje da Novi sortirni centar u Velikoj Gorici ima stroj za automatsko sortiranje paketa, koji u sat vremena može obraditi njih 15.000. To omogućava HP-u širenje na brzorastućem tržištu paketskog prometa, a Kempen ističe da time mogu “svojim znanjem i kapacitetima spremno odgovoriti zahtjevima najvećih i najbrže rastućih globalnih tvrtki te biti lider u ovom dijelu Europske unije i regiji”.
– Našu smo sortirno-logističku mrežu postavili na način da optimalno možemo pokriti područje Hrvatske i biti okrenuti prema regiji, a riječ je o pogonu koji je jedinstven i napravljen je sukladno potrebama, odnosno projekcijama, kaže Kempen.
Hrvatska pošta je početkom novembra ubrzala svoje usluge dostave paketa. Njena trgovina Žuti klik i startup za dostavu paketa Locodels, koji je pošta prethodno kupila, ponudili su uslugu dostave paketa u istom danu na području Zagreba.