U biti, osiguraniku koji ima zdravstvenu knjižicu i bude primoran otići privatno i dodatno platiti, nije ni važno je li to zbog hladnog pogona, štrajka ili nešto treće. Iskustva su različita. Ima zadovoljnih, nezadovoljnih, očajnih, ali moramo naglasiti i veliki broj onih koji su nezadovoljni, ali ne smiju to reći javno. S druge strane, veliki broj zadovoljnih naglašava da baš i ne traže puno. Kroz ankete s građanima, najbolje se detektiraju slabe karike u sustavu. Slušajte glas građana/osiguranika/pacijenata i imajte na umu da su oni ujedno i ključni financijeri sustava zdravstva. A evo što kažu Mostarci …
Novo normalno – Kako ocjenjujete dostupnost zdravstvenih usluga?
„Novo normalno“ donijelo je neke nove navike i pravila kada je u pitanju korištenje zdravstvenih usluga. Kada je u pitanju „novo normalno“, u HNŽ-u postoje i dodatni problemi vezano za štrajk.