Ne postoji žena koja makar jednom nije posumnjala da je partner vara. Ili muškarac koji makar jednom nije provjerio ženu. Međutim, ne bavimo se samo mi prevarama i njihovim uzrocima.
One su i te kako interesantne i naučnicima. Istraživači raznih univerziteta i instituta još uvijek pokušavaju da otkriju kako prepoznati one koji švrljaju u vezama i brakovima.
Najnovija studija stiže sa Univerziteta Mičigen.
Prema njoj, da biste prepoznali preljubnika, ne morate tajno da mu kopate po telefonu, proučavate društvene mreže, ili da provaljujete šifre.
Sve što treba da uradite jeste da pogledate njegovu odjeću. Ekipa iz Mičigena je utvrdila da su muškarci koji nose odjeću sa velikim “logom brenda” skloniji varanju. Majice sa kojih vrišti ogroman logo su skloniji nevjeri, odnosno “više ulažu u zavođenje, a manje u potencijalno roditeljstvo” i više ih zanimaju kratke veze, sa naglaskom na s*ks.
Ovu studiju je predvodio evolucijski psiholog Daniel Kruger, a njen drugi cilj je bio da utvrdi da li da li su muškarci koji nose napadniju odeću privlačniji ženama, ili žene privlače muškarce koji su bogati i mogu da im osiguraju stabilnu finansijsku budućnost.
Istraživači su, na osnovu rezultata, zaključili da što je logo veći, to je i vjerovatnoća da će muškarac biti preljubnik veća.
Ovakvi muškarci su manje zainteresovani za dugotrajne romantične odnose. Žene koje žele ozbiljnu vezu na duge staze ih, u poređenju sa muškarcima koji nose majice na kojima je logo mali, manje interesuju.
Prema Krugerovim riječima, žene koje su učestvovale u istraživanju nisu bile iznenađene rezultatima. Istraživači, ipak, upozoravaju da su potrebne mnogo veće studije da bi se definitivno potvrdio rezultat njihovog rada, prenosi “Srbija Danas“.