Ovo je globalni problem koji postepeno pogađa sve više proizvođača. Što je još gore, za sada nema predviđanja poboljšanja situacije.
Još sedam dana i više zastoja u fabrikama. U posljednje vrijeme tužna je svakodnevica koja će u budućnosti sigurno uticati na automobilsko tržište. Već danas mnogi kupci imaju problema s kupovinom novog automobila, a oni koji se odluče da pričekaju, nemaju nikakvu sigurnost oko dogovorenih datuma.
Za sve su krivi poluprovodnici, bolje rečeno njihov nedostatak. Mali mikročipovi, ključni za pokretanje i ispravan rad većine modernih vozila, poremetili su proizvodnju u većini svjetskih fabrika. U nekim slučajevima čak su donete odluke o privremenoj obustavi proizvodnje.
Primjer je koncern Stellantis koji je zatvorio nekoliko evropskih fabrika. Između ostalog, postoje fabrike PSA u Renu u Francuskoj i fabrika pomoćnih modela Fiat SevelSud u Italiji. Ranije su slične odluke donjete u slučaju njemačkog Eisenacha, gdje se pravi Opel, i francuskog Peugeota Sochauxa.
Predstavnici kompanije ne mogu reći kada će se situacija normalizovati. Jedno je sigurno – nakon kratkog oporavka, došla su teška vremena za globalnu automobilsku industriju. Ako se situacija nastavi, mnogi proizvođači mogu završiti ovu godinu s gubitkom, piše B92.