Ljudi odavno pričaju da je to tako, ali postoji jedna riječ još moćnija od prethodno navedenih, a ipak često zanemarena.
Istraživanje sprovedeno u jednoj prodavnici namještaja pokazalo je da čak i najljubazniji prodavci nisu uspjeli da uvjere kupce da kupuju. Zašto? Zato što nisu upotrebljavali riječ koja zvuči najuvjerljivije – jer.
Naime, korištenjem ovog veznika nudi se objašnjenje, što automatski privlači ljude i više vam vjeruju. U slučaju prodavača to zvuči ovako:
Korištenjem veznika ‘jer’ u govoru nudi se objašnjenje što automatski privlači ljude i više vam vjeruju.
Mogu li vam ponuditi ovu brošuru, JER želimo da se informišete o našoj novoj prodavnici? – jedan je od primjera. Jedno istraživanje je pak pokazalo pod kojim bi uslovima ljudi koji u dugom redu čekaju na korištenje fotokopir aparata pustili nekoga prije reda.
Mogu li kopirati prije vas, jer mi se žuri? – pitala je jedna osoba u istraživanju, a 94 posto ljudi odgovorilo je da bi je pustili prije reda.
Naravno, u zavisnosti od rečenice mogu se koristiti varijante veznika i prijedloga (ne mora uvijek biti samo jer, nego i zato što, zbog toga), ali poenta je da osobi kojoj se obraćamo ponudimo objašnjenje zašto nešto želite. Čarobna riječ ‘jer’ izaziva prirodnu reakciju u korist onoga ko je postavio pitanje.
To znači da i najsmješniji razlog može dobiti pozitivan odgovor, objašnjavaju stručnjaci. prneosi “Hayat“.