– Hvala svim izlagačima koji su se prijavili i prepoznali Sajam u teškim i izazovnim vremenima. Ostali su
nam partneri. Dosta kompanija koje su dosad učestvovale na Sajmu danas teško preživljavaju. Osim
Bosne i Hercegovine i Mađarske, tu je dosta izlagača iz Hrvatske, Srbije, Crne Gore, Grčke, Poljske,
Njemačke, kao i naravno iz Kine koja je ranije bila partner i svake godine nam dolazi, istakla je direktorica Sajma Dalfina Bošnjak.
Većina izložbenog prostora na platou Sajma je već rezervisana od strane izlagača.
– To je dodatna vrijednost i podrška izlagačima. Najbitnije je da se povežu privrednici. Teme su
interesantne, najavila je Bošnjak.
Velika očekivanja od Sajma ima i ambasador Mađarske u Bosni i Hercegovini Krisztian Posa. On je ukazao
na ozbiljan problem korona-krize u svijetu, kao i na posljednje političke i sigurnosne izazove uzrokovane
ratom u Ukrajini. Na poslovnom štandu svoje inovativne proizvode, usluge i tehnologije predstavit će 30
mađarskih preduzeća.
– Na nacionalnom štandu će između ostalog biti prisutni Centar za agrarni marketing i Mađarski turistički
zavod. Posjetitelji Sajma će svakodnevno imati priliku kušati specijalitete mađarske kuhinje i izvanrednih
mađarskih vina. Poseban naglasak ćemo staviti na predstavljanje turističke ponude južne Mađarske. To
su termalna liječilišta i velnes centri. Pripremamo bogat kulturni program, različite sportske prezentacije.
Posebno mi je drago što će na margini Sajma biti organizovan Poslovni forum mađarskih i bh.
privrednika. Njihovi međusobni susreti su najučinkovitije sredstvo za razvijanje poslovne saradnje. Naš
cilj je da dostojno predstavimo mađarsku privredu, turizam, gastronomiju i kulturu, odnosno da
posjetitelji Sajma i izlagači iz prve ruke dobiju informacije o mađarskim inovacijama, rekao je Posa.