Britansko tijelo koje razmatra žalbe gledalaca, ASA, zabranilo je emitovanje nove reklame za Land Rover Defender pod nazivom “Above and Beyond Land”, a razlog je bizaran.
Naime, gledaoce je, uprkos korištenju mnogih izmišljenjih detalja, kao što su semafor ili saobraćajac koji reguliše saobraćaj u nedođiji, uznemirilo korištenje parking senzora i kamera.
ASA, koja odlučuje da li su reklame obmanjujuće ili na neki drugi način krše Kodeks o oglašavanju na britanskoj televiziji, je utvrdila da se krši Kodeks jer se sve svodi na to da se tri Land Roverova Defendera parkiraju u blizini provalije.
Kamera zumira jedan od automobila prilikom parkiranja u rikverc, uz korišćenje parking senzora i kamere. ASA je analizirala žalbe gledaoca i potvrdila da su bili u pravu jer parking senzor upozorava na prepreke, a ne na prazan prostor, kao što je prikazano na snimku.
Jaguar Land Rover je u svoju odbranu naveo da su se senzori oglasili u videu jer su otkrili kamene prepreke na tlu, ali taj argument nije ubijedio komisiju, navodi b92.