Istraživali smo mogu li pacijenti refundirati troškove u privatnim klinikama i kome prijaviti, piše BHRT.
Ferid Alomerović se zbog bolova u predjelu stomaka javio ljekaru.
Za ultrazvuk, po uputnici porodičnog ljekara, je naručen 17. novembra ove godine.
“Pitao sam da li može šta ranije, pošto imam te bolove. Kaže nema termina i ne možemo vas naručiti ranije.”
U međuvremenu je upućen hirurgu i urologu, gdje je pregledan, a potom, kaže, upućen na dalje zakazivanje pregleda, prenosi BHRT.
Sve to, kaže, dok mu od plate redovno odbijaju novac za zdravstveno osiguranje.
“Samo se vrti u krug iz jednog i drugog pravca, bolesnik samo ide iz jedne ustanove u drugu, ne zna gdje da se obrati, šta i kako dalje”.
Odgovore i pojašnjenja iz zdravstvenih ustanova nismo dobili. Ono što je interesantno je činjenica da ni ministrica zdravstva Tuzlanskog kantona nije pristala stati pred kamere i pojasniti građanima kome se mogu obratiti u slučaju dužih čekanja.
Sve se nekako svodi na prebacivanje odgovornosti, na što smo, nažalost, davno navikli.
Opširnije u prilogu: