Problem nastaje kada se cijene na računu povećaju, a na cjeniku ostanu iste. Upravo se u takvoj se situaciji našla čitateljica Jutarnjeg lista kada je sjela za stol Caffe bara Demos, u Zatonu kod Zadra.
Cijene iz cjenovnika kod šanka više su od onih koje se dobiju kada se skenira QR kod koji se nalazi na svakom stolu, a koje će većina gostiju vidjeti prve. Kava na cjenovniku QR koda košta 1,10 eura, a na cjenovniku kod šanka 1,60 eura. Čaj s limunom je 80 centi skuplji – 1,40 u odnosu na 2,20 eura. Cedevita 2,10 eura i 2,80 eura. Cijena Ožujskog piva je na QR kodu 2,40 eura, a kod šanka 3 eura. Litra graševine je četiri eura skuplja – 12 u odnosu na 16 eura. Cijena je svaki puta bila veća na cjeniku postavljenom kod šanka nego onom na stolu.
– Jesmo li kao narod postali toliko lijeni da ni usred turističke sezone ne možemo usuglasiti cijene u istom caffe baru od svega nekoliko sjedećih stolova ili smo samo dovoljno škrti da ne želimo platiti print izrade novih cjenika? – pita se čitateljica.
S pitanjem kako je uopće moguće da istovremeno u istom caffe baru postoje dva cjenovnika, novinari Jutarnjeg obratili su se voditelju Demosa. Priznao je kako problem zaista postoji i da je valjan cjenik kraj šanka, onaj koji je skuplji. Cijene na stolovima su prošlogodišnje.
– Mi smo ih već prije promijenili, ali je nastao tehnički problem zbog kojeg sustav nije želio samo promijeniti cijene, nego je trebalo ručno napraviti svaki novi QR kod. Gosti su nam spomenuli tu razliku u cijenama pa smo tad shvatili da sustav nije uspio prebaciti nove cijene, ali novi QR kodovi su sada napravljeni i lijepe se na cjenike na stolovima – rekao je voditelj lokala. Dodatno je želio naglasiti da je do razlike u cijenama došlo slučajno.