Naime, istekao je rok za žalbu na odluku Hrvatskih cesta (HC) da taj posao dobiju graditelji Pelješkog mosta i to za 74,6 miliona eura bez poreza na dodanu vrijednost (PDV), piše u nedjelju Večernji list.
Na tender je bilo stiglo pet ponuda, a posao, osim tunela kroz Kozjak koji je dug 2,5 kilometara, uključuje i gradnju 4,3 kilometra duge ceste prema Jadranskoj magistrali u Kaštelima.
Procijenjena vrijednost radova je 82,8 miliona eura bez PDV-a, a najpovoljniju ponudu dao je upravo CRBC. Inače, zbog brojnih žalbi od objave natječaja za taj projekt do otvaranja ponuda prošlo je godinu i tri mjeseca.
U HC-u kažu kako očekuju da će se do kraja avgusta kompletirati glavni projekti kako bi se predao zahtjev za ishođenje građevinske dozvole. U toku je i postupak javne nabavke za odabir nadzora nad projektom.
Po završetku svega navedenog stvorit će se preduvjeti za početak radova, dok će u istom razdoblju u međuvremenu biti i potpisan ugovor za gradnju.
– Dakle, prva faza ovog projekta podrazumijeva tunel kroz Kozjak, dok je druga faza gradnja mosta preko Kaštelanskog zaljeva do splitske luke. U tom svjetlu taj je projekt potpuno opravdan jer rasterećuje postojeći ulaz u Split – objasnio je predsjednika uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić.
Most preko Kaštelanskog zaljeva bit će dug 1.500 metara, a za njega su u HC-u izradili i maritimnu studiju pa sada započinju dogovore s lučkom kapetanijom u vezi s uvjetima za izgled mosta, nakon čega bi trebao biti otvoren i natječaj za arhitektonsko oblikovanje.
– Naime, i ovim projektom želimo generacijama ostaviti u nasljeđe arhitektonski spomenik poput Pelješkog mosta. Želimo da i Kaštelanski zaljev dobije most koji će se trajno uklopiti u prostor i okoliš – poručio je Škorić, a prenio novinar Večernjeg lista Josip Bohutinski.