Kako su iz kompanije rekli, tek 2025. godine bi trebalo da vidimo redizajnirani 911 koji će imati bateriju, a trebalo bi da bude predstavljen javnosti istovremeno kada i redizajnirano izdanje 992.
Nezvanično, 911 hibrid imaće kombinaciju turbobenzinca i elektromotora, a nudiće više nego aktuelni 911 Turbo S, koji ima 6-cilindarski 3.8-litarski biturbo “bokser” motor koji je dovoljan za snagu od 650 KS.
Iz Štutgarta su, na sreću onih koji su privrženi tradiciji, nedavno potvrdili da nemaju u planu da potpuno izbace manuelne mjenjače, a dodali su i da “ne vide potrebu za potpunom elektrifikacijom brenda” jer imaju u ponudi i 100% električne modele.
Sa ranijim izjavama iz Porschea prema kojima će 911 ostati model koji će najduže pokretati motor SUS, realne su osnove da će manuelni mjenjač ostati u priči i sa narednom generacijom 911, a ima optimizma i oko naredne (električne) generacije modela 718 Cayman/Boxster, piše B92.