Otprilike u isto vrijeme i Volkswagen je krenuo u elektrifikaciju game, a upravo su u Volkswagenu mnogi tržišni stručnjaci vidjeli jedinog dostojnog rivala Tesli.
Godine su prošle i Tesla je zaista ekspandirao te se etablirao kao najveći proizvođač električnog automobila. I zaista, ostali su daleko iza, ali jedna marka mu je jako blizu. Nije Volkswagen, koji se mora zadovoljiti trećim mjestom, ali i značajnim zaostatkom.
Naime, Tesla je u trećem kvartalu na tržište plasirao 435.059 automobila, što predstavlja rast od 27 posto. Trećeplasirani Volkswagen je rastao 41 posto, ali se s 209.394 prodata primjerka nalazi u značajnom zaostatku, piše Index.hr.
Međutim, između njih se probio kineski BYD koji bilježi strahovit rast od 67 posto i trenutno je na 431.603 prodata primjerka. To je tek 3.456 automobila manje od Tesle pa sve govori da će kraj godine donijeti veliko iznenađenje.
Na godišnjem nivou Tesla je još uvijek u značajnoj prednosti ispred BYD-a s 1.324.074 (+46 posto) prodata primjerka u odnosu na 1.048.413 (+80 procenata) BYD-a.
Treća je Volkswagen grupa koja ima 530.485 prodatih primjeraka i godišnji rast od 45 posto, piše Biznisinfo.