BIZnews

Spotify će smanjiti 17% svog osoblja

Spotify će otpustiti oko 1.500 zaposlenih kako bi smanjio troškove u trećem krugu otpuštanja radnih mjesta za manje od godinu dana…

Spotify - Faktor

Spotify će otpustiti oko 1.500 zaposlenih kako bi smanjio troškove u trećem krugu otpuštanja radnih mjesta za manje od godinu dana, izjavio je u ponedjeljak izvršni direktor Daniel Ek najavljujući “značajnu promjenu” za posao striminga platforme.

-Ekonomski rast je dramatično usporen, a kapital je postao skuplji. Spotify nije izuzetak od ove stvarnosti, napisao je Ek u pismu osoblju objavljenom na web stranici kompanije, piše CNN.

Rekao je da je kompanija raspravljala o manjim rezovima sljedeće godine i 2025. „Ipak, s obzirom na jaz između našeg finansijskog ciljanog stanja i naših trenutnih operativnih troškova, odlučio sam da je značajna akcija za određivanje naših troškova najbolja opcija za postizanje naše ciljeve”, dodao je.

“Da budem iskren, mnogi pametni, talentovani i vrijedni ljudi će nas napustiti.”

Ek je rekao da će se sastanci jedan na jedan sa pogođenim osobljem održati prije kraja dana u utorak. Zaposleni će u prosjeku dobiti oko pet mjeseci otpremnine.

Spotify (SPOT), koji zapošljava više od 9.000 ljudi, otpustio je više od 500 zaposlenih u januaru, pridruživši se nizu tehnoloških kompanija – uključujući Microsoft (MSFT) i Amazon (AMZN) – u smanjenju broja zaposlenih kako je globalna ekonomija usporavala. A u junu, Spotify je otpustio 200 zaposlenih iz svoje jedinice za podcasting.

Velike tehnološke kompanije zapošljavale su tokom pandemije Covid-19 kako bi išle ukorak sa porastom potražnje domaćinstava i preduzeća za uslugama kao što su kupovina na mreži i video konferencije. Ali od tada, inflacija i rastuće kamatne stope opterećuju potrošačku potrošnju, stisnu ponudu dužničkog i vlasničkog finansiranja i čine ga skupljim, što je mnoge od njih navelo da najave duboko otpuštanje radnih mjesta.

Dok je Spotify uživao u “snažnom rastu” tokom protekle godine, kompanija je postala “manje efikasna” i udaljila se od “snalažljivosti” koja je definisala njene prve dane kao tehnološki start-up, rekao je Ek.

Previše je ljudi posvećeno podršci radu, a ne fokusirano na isporuku za kreatore sadržaja i potrošače, dodao je.

Uprkos dodavanju 6 miliona pretplatnika u periodu od juna do septembra — 2 miliona više nego što je kompanija predvidjela — Spotify je u to vrijeme ostvario profit od samo 32 miliona evra (34,8 miliona dolara). To je više u odnosu na gubitak od 228 miliona eura (248 miliona dolara) u istom periodu prošle godine. Kompanija ima ukupno 226 miliona pretplatnika.

-Imamo još mnogo puta prije nego što budemo produktivni i efikasni… moramo postati nemilosrdno snalažljivi, rekao je Ek.

-Ovo nije korak unazad; to je strateška preorijentacija… Smanjenje ove veličine učinit će neophodnim promjenu načina na koji radimo, a mi ćemo podijeliti mnogo više o tome šta će to značiti u danima i sedmicama koji su pred nama, rekao je, piše Biznis.ba.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh