Dobavljač proizvođača automobila, uključujući Teslu, General Motors i Volkswagen, ostvario je u četvrtom tromjesečju operativnu dobit od 338 milijardi wona (252 miliona dolara), veću za 43 posto nego u istom razdoblju prethodne godine.
U odnosu na prethodna tri mjeseca više je nego prepolovljena zbog slabe potražnje za električnim vozilima (EV) u Evropi.
Prihod mu je u razdoblju od oktobra do decembra bio manji za 6,3 posto manji u usporedbi s istim razdobljem godine ranije, kliznuvši na osam biliona wona, pokazuju poslovni rezultati, objavljeni u petak.
“Globalno tržište EV-a trebalo bi ove godine rasti po stopi od oko 25 posto, pod utjecajem nekoliko uzročnika, uključujući prognozirani rast sjevernoameričkog tržišta od 30 do najviše 35 posto”, stoji u saopćenju LGES-a.
Potražnja za električnim vozilima i cijene baterija trebali bi se smanjiti, ali samo privremeno budući da proizvođači vozila agresivno spuštaju cijene i najavljuju cjenovno povoljnije modele, procjenjuju u južnokorejskoj kompaniji.
Ukazuju i na kontinuirani pad cijena metala koji bi trebao smanjiti troškove baterija, što će ipak iznova potaknuti proizvođač vozila da napune zalihe.
Među uzročnicima rizika za ovu godinu izdvajaju izmjene u planovima proizvođača automobila o tempu prijelaza na električna vozila, sve veću konkurenciju u Evropi i političku neizvjesnost, uključujući američke predsjedničke izbore krajem godine.
Prognoze južnokorejskog proizvođača nadovezuju se na ovosedmično upozorenje njegova klijenta Tesle da u ovoj godini očekuje naglo usporavanje prodaje. U četvrtak je i Hyundai Motor signalizirao pogoršanje ozračja na tržištu električnih vozila.
Dodaju da ove godine ciljaju rast prihoda od oko pet posto i kapitalne izdatke više-manje na nivou prošlogodišnjih 10,9 biliona wona, prenosi HINA.