Kolekcija Balenciaga za jesen/zimu 2024./25. predstavljena tokom Pariške sedmice mode, donosi ovaj nekonvencionalni predmet koji postavlja pitanje tradicionalne percepcije nakita. Balenciagin kreativni direktor Demna Gvasalia ima historiju reimaginiranja svakodnevnih predmeta kao luksuzne robe, pomičući granice mode,Narukvica koja podsjeća na rolu prozirnog selotejpa nosi logo Balenciaga i riječ “ljepilo”, izbjegavajući tradicionalne plemenite metale i drago kamenje. Izrađena je od smole, polimera koji je prvotno bio razvijen za industrijsku upotrebu, ali je kasnije prihvaćen u umjetnosti i nakitu, posebno tokom 1970-ih, kao izraz odbacivanja konvencionalnih pojmova vrijednosti.Cijena selotejp-narukvice je četiri hiljade dolara (7.216 KM). I sama cijena još je jedna stvar koja je zasmetala mnogima jer kažu kako potvrđuje da su komadi luksuznih brendova precijenjeni i preskupi.
Video koji prikazuje ovu neobičnu narukvicu brzo je postao viralan na društvenim mrežama, potaknuvši raznolike komentare. “Selotejp ih košta jedan dolar, a dodavanje imena koje već posjeduju nula. Ovo je čista glupost”, komentarisao je jedan korisnik, piše Diva