Uzimajući u obzir uspjeh koji su ranije postigli R9 i Clio Symbol (Thalia), ova odluka je čak i logična. Francuska marka u Turskoj odlično kotira, a tome u prilog ide i proizvodnja u Oyak Renault Automobile Factoriesu u Bursi.
Dio je to plana Renaulta koji želi da postane tržišni lider u Turskoj. Oyak i Renault su stoga odlučili da ulože čak 400 miliona evra u tvornicu koja će, uz Duster, proizvoditi i tri Renaultova SUV modela. Konkretno, Renault Duster na tržište dolazi u drugom kvartalu ove godine.
Osim logotipa nema bitnih razlika između modela s potpisom Dacije i Renaulta. Uostalom, praksa je to koju Renault već duže vrijeme koristi u Južnoj Americi, gdje Dacijine modele komercijalizuje pod Renaultovom značkom. Primjera radi, Sandero se nudio i u R.S. izdanju, a pokretao ga je 2.0 benzinac sa 150 KS.
Renaultov amblem Duster nosi na zadnjoj strani dok je sprijeda na maski postavljen natpis s imenom francuske marke. Renaultov amblem se može naći još i na točkovima..
Očekuje se da će i motorizacija biti ista a to znači 1.6 hibrid sa 140 KS, 1.2 turbo sa 130 i ECO-g ulazni model koji čini 1.0 motor sa 100 KS. Dizelska opcija je stvar prošlosti.
Recimo i da će turski pogoni proizvoditi Duster za afričko tržište i Srednji istok, dok će se u Brazilu i dalje proizvoditi prethodna generacija modela, prenosi Index.