Riječ je o elegantnoj limuzini s četvoro vrata koja će biti ili plug-in hibrid ili potpuno električni automobil.
Razvijena u suradnji s Mazdinim partnerom Changanom, ova limuzina možda nije određeni novi model za Evropu, ali nam daje pogled na budući smjer dizajna marke i vrstu modela koje bismo mogli vidjeti u budućnosti.
Drugim riječima, kako bi mogla izgledati nova Mazda 6.
S preko 4,9 m dužine i gotovo 1,9 m širine, EZ-6 je malo duži od BMW-a serije 3 i sigurno će odgovoriti preferencijama kineskog tržišta za prostorom na zadnjim sjedištima.
Svi će modeli imati sadnji pogon, s potpuno električnim ili plug-in hibridnim pogonskim sklopom, posuđujući tehnologiju iz Changanovih kineskih modela.
Dizajn su napravili Japanci.
Pojedinosti o veličinama baterija ili sastavu pogonskih sklopova tek trebaju biti objavljene, ali Mazda je otkrila domet od 600 km za EV i masivni domet od hiljadu kilometara na benzin i električnu energiju u plug-in verziji.
U Kini je uobičajeno, za razliku od Evrope, da plug-in hibridni modeli imaju veliku bateriju i stoga visok čisto električni domet. Naravno, kompromis je ukupna učinkovitost i upravljivost, ali Mazda kaže da je osigurala da automobil i dalje ima oštru dinamiku koja se očekuje od njenih modela uprkos težini baterije.
U tu svrhu Mazda je potvrdila da će EZ-6 imati raspodjelu težine 50-50 i MacPherson prednji ovjes te multi-link dizajn stražnjeg ovjesa, iako bilo kakva potencijalna tehnologija šasije tek treba biti potvrđena.
Potpuno novi interijer
No, kao što je to obično slučaj s modelima na kineskom tržištu, prednost imaju tehnologija, udobnost i dizajn. Unutrašnjost je nova za Mazdu, s mnogo većim centralnim ekranima nego na evropskim i japanskim modelima.
Vanjski dizajn takođe predviđa veliku promjenu u dizajnerskom jeziku marke, s oštrijim elementima dizajna karoserije, tankim LED svjetlima i dodatnom teksturiranom rasvjetom oko rešetke i vrata prtljažnika. Poklopac gepeka čak ima ugrađeno zadnje krilo koje se elektronički podiže.
Na krilima uspjeha CX-60
Dakle, iako nema neposrednih planova za dovođenje Mazde EZ-6 u Evropu, ovaj bi novi model mogao prikazati vrstu automobila koju možemo očekivati u sljedećih nekoliko godina.
Zbog popularnosti skupljih modela nove generacije na međunarodnim tržištima – poput SUV-a CX-60 – sve glasnije se priča da se Mazda vratila na razvoj elegantnog modela s četvoro vrata sa zadnjim pogonom na toj istoj platformi, piše index.