Opoziv obuhvata širok niz BMW-ovih serija modela, uključujući sve od kompaktne klase 2 serije Active Tourer i X1, preko robusnih SUV linija kao što su X3, X4, X5, X6 i X7, serije 5 i limuzine serije 7, kao i njihove M modele visokih performansi i električna vozila poput iX1, i5 i i7, piše BMW Blog.
Problem s integrisanim sistemom kočenja, koji koristi električni pokretač za održavanje stalnog pritiska kočnica, može da rezultira potrebom za povećanom silom na papučici tokom kočenja. Također ima potencijal da onemogući kritične funkcije upravljanja kočnicama kao što su ABS (Anti-lock Braking System) i DSC (Dynamic Stability Control).
Kako prenosi Index.hr, uprkos ozbiljnosti kvara nije bilo prijavljenih incidenata koje su izazvale materijalnu štetu ili povrede pripisane ovom problemu. BMW-ov sofisticirani sistem ne samo da olakšava dosljedno kočenje, već takođe omogućava vlasnicima M modela da prilagode svoje karakteristike kočenja čineći ih udobnim za svakodnevnu upotrebu ili oštrim za sesije na stazi. Međutim, otkriveni kvar potkopava te prednosti, što zahtijeva hitan opoziv.
Samo u Njemačkoj je kontaktirano gotovo 47.000 vlasnika vozila. Problem se, prema proizvođaču automobila, manifestuje kroz posebno upozorenje na ekranu u kokpitu vozila, savjetujući vozače da je možda potrebna veća sila na papučici i da izbjegavaju nagla kočenja.
Glavni uzrok kvara je pronađen u mogućem poremećaju signala u senzoru položaja motora, što može dovesti do kvara u podršci sile hidrauličkog kočenja.
BMW se obavezao na zamjenu integrisanog kočionog sistema u svim pogođenim vozilima. Ovaj opoziv iz predostrožnosti pokriva niz modela proizvedenih između 2022. i 2024. godine.