Holanđani bicikl najviše koriste kao prevoz do posla ili za prevoz djece u školu. Holanđani koriste bicikl kao prevoz bez obzira kakve vremenske prilike bile.
Prema istraživanjima, bicikl se u ovoj zemlji u 22 posto procenata koristi za posao, 18 posto za odlazak u školu, 14 posto za kupovinu.Kada je riječ o korištenju bicikla na rodnom planu, Holanđanke za 80 posto više koriste bicikl od muškaraca u toj zemlji.
Bicikl je u ovoj zemlji popularan zbog činjenice da je koristan za zdravlje, zatim zbog izbjegavanja velikih gužvi u saobraćaju, ali i zbog ekonomičnosti.
U Holandiji se svake godine proda milion bicikala, stanovništvo je u velikoj mjeri zainteresovano za polovne bicikle, tako da većina holandske populacije vozi polovne bicikle, piše Anadolu Agency (AA).
Masovnije postavljanje biciklističkih staza u Holandiji je počelo nakon protesta 1970-ih godina koji su održani zbog povećanja broja saobraćajnih nesreća u ovoj zemlji.
U Holandiji se danas nalazi ukupno 35.000 kilometara biciklističkih staza, što je vrlo blizu obimu Zemlje po ekvatoru (40.077 kilometara). Godišnji pređeni put biciklom u ovoj zemlji po glavi stanovnika iznosi 888 kilometara.
Svaka autobuska ili željeznička stanica u Holandiji, osim za parking za automobile, obavezno ima i parkiraliste za bicikle. U holandskom gradu Utrechtu trenutno je u toku gradnja najvećeg svjetskog bicikl parkinga kapaciteta od 12.500 bicikala.
Osim domaćeg stanovništva, bicikl je vrlo popularan kao prevozno sredstvo i kod turista, pa je tako i veliki broj turista koji unajmljuju bicikl prilikom obilaska historijskih znamenitosti,piše Life