BIZnews

Globalni prihod od oglašavanja raste

Globalni prihod od oglašavanja porast će 7,8% u 2024. na gotovo 990 milijardi USD, isključujući političko oglašavanje u SAD-u.

Industrija oglašavanja - financa.ba

Objavila je to medijska investicijska grupa GroupM u novoj prognozi koja značajno povećava očekivanja u odnosu na prethodnu procjenu od 5,3%.

Revizija stavlja globalnu oglasnu industriju na pravi put da premaši 1 bilijun dolara prihoda 2025. godine, godinu dana ranije od očekivanog. Povećanjem od 6,8% sljedeće godine na 1,1 bilijun dolara, stoji u prognozi, prenosi Financa.

GroupM, jedinica oglašivačkog diva WPP, u prosincu je rekla da bi rast ove godine mogao biti pod negativnim utjecajem potencijalnih čimbenika. Kao što su učinak visokih kamatnih stopa na potrošačku i poslovnu potrošnju, kao i niži rast kineskih tvrtki.

No GroupM je rekao da su se njegovi izgledi promijenili zbog boljih gospodarskih uvjeta i razlike u načinu na koji modelira određene sektoreprenosi Seebiz.

GroupM sada predviđa da će prihod od reklama u SAD-u ove godine dosegnuti 365,9 milijardi dolara. Isključujući učinke političkog oglašavanja. U odnosu na prosinačku procjenu od 360,4 milijarde dolara. Restriktivne kamatne stopeKamate su trošak, odnosno cijena koju plaćate za pozajmlji… u SAD-u nisu ohladile potrošačka i poslovna ulaganja onoliko koliko se ranije predviđalo, rekao je GroupM.

U Kini će prihod od oglasa iznositi 199,4 milijarde dolara ove godine, prema GroupM-u. U usporedbi s ranijom procjenom od 148,2 milijarde dolara. Velik dio povećanja odražava reviziju načina na koji GroupM modelira oglašavanje izvan kuće i digitalno oglašavanje, prema Kate Scott-Dawkins, predsjednici odjela za poslovnu inteligenciju u GroupM-u i autorici izvješća o predviđanju.

Promjene u digitalnom oglašavanju

GroupM je promijenio dio načina na koji izračunava digitalno oglašavanje. Na primjer, kako bi bolje obuhvatio trgovinu koja se sada obavlja digitalno.

“Prebacuje se iz područja u kojem ga ne smatramo medijima u svijet u kojem ga sada smatramo medijima, tako da izgleda kao ogroman rast”, rekao je Scott-Dawkins. “Dolazi u našu sferu, pa to sada mjerimo.”

GroupM je također rekao da sada očekuje da će 69,5% prihoda od oglašavanja biti zasnovano na umjetnoj inteligenciji ove godine. I da će narasti na 94,1% do 2029. Visoki udio odražava koliko prihoda od oglasa ide tvrtkama kao što su Google, Meta i Bytedance. Te tvrtke su veliki korisnici AI alata.

“Vjerojatno ne postoji niti jedna druga industrija u kojoj je umjetna inteligencija tako integrirana i izravno utječe na prihod kao što je to slučaj u industriji oglašavanja.”

Scott-Dawkins


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh