Od toga ih je 880 hiljada prodano u Kini, što predstavlja rast od 21 posto na godišnjoj razini, pokazuju podaci.
U prvih sedam mjeseci 2024. se broj prodanih plug-in hibrida u Kini povećao za 70 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.
Najveći kineski i svjetski proizvođač EV-a BYD izvijestio je da je u istom razdoblju povećao svoju svjetsku prodaju BEV-a i PHEV-a za 13, odnosno za 44 posto.
U Evropi se na mjesečnoj razini u junu prodaja smanjila za 7,8 posto, dok je u sedam mjeseci ove godine ostala nepromijenjena u odnosu na isto lanjsko razdoblje.
U Njemačkoj, najvećem tržištu električnih vozila u EU, u prvih sedam mjeseci ove godine prodaja je pala 12 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, prenosi SEEbiz.
U SAD-u i Kanadi je prodaja električnih vozila u juluporasla 7,1 posto.
– BYD je nastavio s rekordnom prodajom plug-in hibrida i u ovom mjesecu, što je ključan doprinos svjetskoj prodaji jer je njegov obim prodaje velik – rekao je Charles Lester iz Rho Motiona.
Vozila s produženim dometom vožnje, hibridni automobili na baterije koji se pune pomoću ugrađenog generatora, također su se prodavali u velikom broju, naveo je Lester.
Teško je za očekivati rast potražnje za električnom automobilima u Evropskoj uniji, s obzirom da je Unija u julu uvela privremene carine na uvoz električnih automobila proizvedenih u Kini – od 17,4 do 37,6 posto.