Električni automobili, kojih je iz fabrika kompanije trebalo izaći u broju od 1,5 miliona primeraka, pali su u drugi plan. Kompanija planira da proizvodi mnogo manje automobila s električnim pogonom, piše biznis.
Naravno, kriva je dinamika prodaje. Za Toyotu su električni automobili bili samo jedan deo slagalice koju imaju na globalnim tržištima. Hibridni proizvodni div nikada nije “prešao” na punu elektrifikaciju.
Međutim, plan je zadržati proizvodnju na 1,5 miliona primjeraka do 2026. i 3,5 miliona primjeraka do 2030. godine. Međutim, prema riječima predstavnika kompanije, to su “referentne tačke za dioničare”, a ne stvarni proizvodni planovi.
Međutim, čak i plan proizvodnje milion električnih automobila može biti izazov. Toyota, koja nikada nije napravila pravi potisak za takve automobile, ima nekoliko modela u svojoj liniji i do sada je prodala nešto više od 100.000 primjeraka (104.000) Toyota i Lexusa, prenosi Autoblog rs.
Mogli smo očekivati ovaj potez. Akio Toyoda je pretpostavio da električni automobili nikada neće činiti više od 30% ukupne prodaje automobila. I možda je u pravu. Kompaniji je prilično lako odustati od pretpostavki koje u tom pogledu nikada nisu bile ambiciozne.
Ali ovo je još jedna kompanija koja revidira svoje planove. Do sada su najozbiljniji “igrači” koji su se fokusirali na elektromobilnost bili Volvo, Ford, Mercedes i General Motors. Međutim, svaki od njih je nedavno promijenio svoje strategije, fokusirajući se na hibride i otkazujući sljedeće modele. Pogotovo one skupe električne, koje je preskupo razvijati s obzirom na pad prodaje.
Zemlje koje su odustale od subvencija su mjera koliko ljudi kupuje te automobile “zato što to žele”. U Norveškoj je 94% novih modela električno (uključujući, iznenađujuće, dosta Toyota), ali u Njemačkoj im je prodaja pala za čak 2/3. Nijemci namjeravaju da vrate subvencije da bi podstakli privredu. Ovo je za spas Volkswagena i Mercedesa.