Njemački ministar finansija Christian Lindner želi ublažiti te zahtjeve. U suprotnom, kaže, to bi moglo završiti jako loše za njemačku automobilsku industriju, piše biznis.
“Postoji prijetnja od kraha jedne od naših ključnih industrija”, kaže Christian Lindner.
Propise potpisuje Evropska komisija i odnose se na smanjenje emisije ugljičnog dioksida iz novih automobila koji se prodaju sa 116 grama na 93.6 grama. Ali čini se da se ne slažu svi da su propisi dobra stvar.
Njemački ministar finansija Christian Lindner upozorava da će povećani zahtjevi dovesti do velikih novčanih kazni za nekoliko njemačkih proizvođača automobila. Prema njegovim riječima, osjeća ogromnu zabrinutost zbog situacije i sada zahtijeva da se pooštravanje pravila u potpunosti zaustavi, piše HAK Revija.
Jedna od kompanija koja će teško uspjeti u postizanju ekoloških ciljeva koje je EU postavila za 2025. je Volkswagen. Kako bi njemački proizvođač automobila ispunio nove zahtjeve EU do 2025. godine, Volkswagen mora povećati udio električnih automobila sa sadašnjih 9.7 posto na 24.7 posto, što je više nego dvostruko.