Najpopularnija marka automobila Nijemaca dolazi iz Ingolštata: prema novoj automobilskoj rang-listi kompanije za istraživanje tržišta YouGov, Audi je na vrhu s rezultatom od 25,7 bodova.
Ali i drugi glavni likovi “Auto Republike Njemačke” su takođe i dalje veoma popularni. Na drugom mjestu slijedi premium proizvođač Mercedes-Benz sa 24,7 bodova. Volkswagen, koji trenutno muči loše poslovanje, je na trećem mjestu sa 24,4 boda, čak ispred BMW-a, koji je na 4. mjestu sa 24,3 boda.
Tek s petog mjesta dolazi strani proizvođač Škoda (16,1 bod), koji, međutim, takođe pripada Volkswagen grupi. Slijedi Toyota (15,6 bodova) na 6. mjestu i Volvo (14,9 bodova) na 7. mjestu (14,8 bodova) je još jedan njemački proizvođač na osmom mjestu. Prvih deset zaokružuju Opel (12,3 boda) i Ford (12,1 bod), piše njemački onlajn magazin Chip.
Muškarci preferiraju Audi, dok žene na prvom mjestu vide Volkswagen. Stariji Nijemci biraju Mercedes-Benz kao pobjednika rang listu, dok Audi ostaje brend broj jedan za srednju generaciju.
Za rangiranje, istraživači tržišta su koristili onlajn intervjue koji su reprezentativni za njemačku populaciju od 18 i više godina. Ovo je uključivalo šest dimenzija evaluacije: opšti utisak, kvalitet, odnos cijene i učinka, zadovoljstvo kupaca, kao i spremnost da se preporuči i kakav je imidž poslodavca. Moralo se dostaviti najmanje 300 recenzija po brendu, pišu nezavisne.