Posao zamjene originalnog motora odradila je kompanija BB Classic Cars iz Skoplja, koja se bavi restauracijom klasika. Tako je udahnut novi život u maleni automobil koji je motorizovao bivšu Jugoslaviju.
U BB Classic Carsu istakli su kako najviše vole da rade upravo na fićama i dodali da su jedina kompanija u južnoj Evropi sertifikovana za konverziju tih automobila na struju.
Ovaj auto smatra se simbolom i početkom motorizacije nekadašnje SFRJ, tada ratom uništene zemlje koja je snažno razvijala industriju i obnavljala se.
Prvi fića je izašao sa proizvodnih traka Zastave 18. oktobra 1955. godine po licenci italijanskog Fijata i proizvodio se narednih 30 godina.
Od 18. novembra 1985, kada je iz Zastave izašao posljednji fića u crvenoj boji, ukupno je proizvedeno 923.487 primjeraka ovog automobila koji je u SFRJ proglašen za nacionalnu klasu, piše portal “Lako do kola“.
Prvi fića proizveden je 1955. godine u Kragujevcu i imao je 767 kubika i samo 29 konjskih snaga.
Kuriozitet je da je do 1960. godine prodat u čak milion primjeraka.
Osim Italije i Jugoslavije, fića se proizvodio i u Austriji, Španiji i Argentini, i ukupno je sa proizvodnih traka izašlo 2.695.197 ovih automobila u svim verzijama.