Od 1950-ih proizvođači automobila počeli su da koriste lijepak kako bi prozor bio stabilan i to je bilo bolje rešenje od metalne podloge.
Ljepak je bio sigurniji, ali ne i estetski prihvatljiv, prenosi espreso.
Crna boja je zapravo keramička boja, a služi da sakrije ljepak. Osim toga, boja je zapečena što znači da je neuništiva. Ono služi da drži prozor na mestu i pritom sakrije ljepak.
Što se tiče tačkica, one su tu da izvrše estetski prijatan prelaz iz debelih crnih linija u prozirnost stakla. Tačke nisu nasumično postavljene. One postaju sve rijeđe što su udaljenije od crne linije.
Takav uzorak je estetski prihvatljiviji jer nema naglih prelaza. Međutim, čak ni tačkice nisu samo za ukras. Njihova druga svrha, osim vizuelnog, je kontrola temperature.
Kako bi se staklo prilikom izrade moglo saviti, zagrijava se. Staklo obojeno u crno zagrijava se brže od ostatka. Tačkice su tu da rasporede toplinu malo ravnomjernije, što sprečava pucanje.