“Tesla” i Lekus bili su među brendovima čija se prodaja relativno dobro kretala. Prodaja Lekusa opala je za 2,8 odsto, a “Teslina” za 4,4 procenata, prenio je njemački portal Automotiv Njuz Jurop.
Njemački tržišni lider Folksvagen zabilježio je pad prodaje od 35 procenata, drugi najomiljeniji brend Mercedes je prodao u martu 28 posto manje vozila, a BMW 21 odsto manje, javlja “Tanjug”.
Audi je registrovao pad od 37 procenata, dok se Fordova prodaja stropoštala za 50 procenata.
Ovo je najsnažniji mjesečni pad ikad zabilježen, saopšteno je iz udruženja uvoznika VDIK.
Registracije su masovno pale u drugoj polovini marta kada su auto-dileri zatvorili salone, naveo je predsjednik VDIK-a Rajnhard Cirpel.
Pad prodaje novih automobila na najvećem evropskom tržištu je uslijedio nakon registrovanog pada registracija na ostalim evropskim tržištima zbog državnih mjera zatvaranja fabrika i prodavnica kako bi se uzbislo širenje virusa COvid-19.
Registracije su pale za 85 posto u Italiji, za 72 posto u Francuskoj i za 69 posto u Španiji.