Ovaj trend daje važan doprinos na putu ka CO2 neutralnoj mobilnosti kojoj je Mercedes-Benz posvećen u okviru svoje strategije dekarbonizacije.
Plug-in hibridna vozila nude mogućnost rada samo na struju i samim tim bez lokalnih emisija, posebno u urbanim sredinama. Modeli EQ Power su paralelni hibridi koji se mogu napuniti i iz spoljnih elektroenergetskih mreža (plug-in).
Pogonski agregat se sastoji od električnog pogona i motora sa unutrašnjim sagorijevanjem koji rade u tandemu i koji mogu da pokreću vozilo pojedinačno ili zajedno. Plug-in hibridi nude brz i jednostavan ulazak u električnu mobilnost – bez zavisnosti od infrastrukture za punjenje električnom energijom.
Mercedes-Benz sistematski proširuje svoju plug-in-hibridnu liniju i do kraja godine nudit će više od 20 varijanti modela – od A-Klase do S-Klase, od GLA-a do GLE-a.
“Plug-in hibridi spajaju ono najbolje iz oba svijeta. U gradu rade samo na struju; dok na većim rastojanjima oni imaju prednosti dometa motora za unutrašnjim sagorijevanjem. Vozilo je u cjelini efikasnije. Različite karakteristike pogona se međusobno dopunjuju. Elektromotor radi najefikasnije pri vožnji pri malim brzinama, dok motor sa unutrašnjim sagorjievanjem djeluje najefikasnije pri većim brzinama i opterećenjima“, objašnjava dr Torsten Eder, glavni inženjer Mercedes-Benz pogonskih sklopova, prenosi “B92“.