Kompanija je saopštila da će proizvodnju zaključiti s 1.973 Limited Edition modela, koji će uključiti detalje koji odaju počast Čatanugi, gdje se ovaj model proizvodi od 2011., kao i njemačkom porijeklu.
Broj Limited Edition primjeraka sugeriše na godinu kada je Passat stupio na američko tržište kao Dasher. Kasnije je promijenio ime u Quantum, prije nego što je preuzeo naziv Passat 1990.
Prodaja ovog modela iz D segmenta je porasla za 13 odsto u prvih šest mjeseci u odnosu na isti period prošle godine (na 11.367 jedinica), odnosno 63 odsto u 2020. tokom pandemije (na 22.964 automobila). Međutim, ovaj suficit dolazi nakon velikih sunovrata. Naime, VW je u SAD 2018. prodao 41.401 Passat, a 60.722 u 2017.
Nijemci su osvežili model za američko tržište 2019., umjesto planiranog prebacivanja na MQB platformu, za razliku od prakse drugih proizvođača.
VW je saopštio da će ukidanje proizvodnje Passata omogućiti iskorišćavanje fleksibilnosti fabrike u Čatanugi u cilju poboljšanja prodaje ostalih proizvoda, Atlasa i Atlass Cross Sport krosovera, kao i efikasnijeg lansiranja ID.4 elektromobila sljedeće godine.
“Prodavali smo različite verzije Passata gotovo 50 godina. To je model koji je pokrenuo saradnju s Čatanugom, obezbjeđujući hiljade radnih mjesta“, rekao je Skot Kijou, šef Volkswagen Group of America.
“S Atlasom i Atlas Cross Sportom za kojima vlada velika potražnja, uz pokretanje severnoameričke proizvodnje električnog ID.4 sledeće godine, naša budućnost u Čatanugi izgleda svetlije nego ikada ranije.”
Kompanija takođe kaže da će cjenovnik za Limited Edition seriju, koja uključuje posebna sjedišta, naplatke od 18 cola, jedinstvene boje i druge detalje, startovati od 31.290 dolara, s uključenom isporukom.
U Evropi, VW je premješta proizvodnju Passata u Škodinu fabriku u Kvasiniju, u Češkoj Republici, da bi se oslobodili kapaciteti u Emdenu, gdje će se proizvoditi novi ID modeli, piše portal “Vrele Gume“.