Osim toga, ukoliko je automobil srebrne boje on gubi 25%, zlatni oko 23%, crveni 11%, plavi 10% i na kraju zeleni tek 1%.
Možda je crvena odličan izbor za Ferari, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput Volksvagen Pasata ili BMW-a serije 5, ta boja je neprikladna, odnosno doneće vam glavobolje pri prodaji – navode u najpoznatijoj nemačkoj platformi za prodaju polovnih automobila Mobile.de.
Nećete pogrešiti ako kupite narandžasto vozilo, jer ona donosi oko 5% višu cenu od proseka pri prodaji vozila, još su bolji izbor bela sa 6%, crna sa 10%, siva sa 10%i žuta sa 13%.
Sa ove platforme su primetili da se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje gledaju na internet oglasima nego oni sa neutralnijim bojama poput sive ili crne.
Ovi stručnjaci upozoravaju da prilikom kupovime ipak uvek imate na umu da boja mora odgovarati klasi automobila, odnosno prosecima – ako želite dobro da prodate polovno vozilo.
Izbegavajte i boje u trendu, koje su u modi neko vreme, ali brzo će postati trn u oku, prenosi republika..