Zasigurno nije lako utvrditi da li su vozači nekih marki automobila u saobraćaju više bahati od drugih, mada je sigurno da loših primjera ima, te se jedna osiguravajuća kuća pozabavila ovim pitanjem.
Da li vozači Tesle ili BMW-a, možda, imaju drugačiji stil vožnje od onih koji voze Tojotu i Volvo? “Storebrand” je putem Norstata sproveo istraživanje o navikama vozača u Norveškoj te je, između ostalog, otkrio ko je na putu najoprezniji, a ko najagresivniji.
Posebno je zanimljivo što je studija sprovedena u zemlji gdje ima mnogo električnih automobila.
Ispostavilo se da su na vrhu liste najagresivnijih vozača u saobraćaju – vozači BMW-a, tačnije, to misle ispitanici (njih 53%). Uglavnom dominiraju marke automobila koje su skupe i luksuzne, a poslije BMW-a slijede Audi (37 posto), Tesla (30 posto), Porše (18 posto) i Mercedes (15 posto).
S druge strane, najoprezniji u saobraćaju su vozači Toyote (23 posto), Volva (17 posto), Škode (12 posto), Volkswagena (10 posto) i Opela (8 posto).