Mnogo je dilema kada je riječ o pravilnoj njezi vozila zimi. Dobronamjerne preporuke idu od savjeta da zimi što češće peremo vozila u auto-praonama do savjeta da se što više izbjegava svako pranje automobila kako bi se zaštitio lak.
Automobil zimi treba prati onoliko često kao i u ljetnjim mjesecima, navode u Njemačkom auto-klubu (ADAC).
Nesporno je da se čist automobil može uočiti ranije na putu od zaprljanog – pogotovo po lošem vremenu – zahvaljujući odsjajima svjetlosti. Ali od uvođenja obaveznih dnevnih svjetala za automobile ova prednost više nije toliko presudna.
Automobil je zimi “zagađen” ostacima soli na cesti
Da i ne. Tvrdnja da zimska prljavština – agresivna i slana – ima enormno korozivni učinak na lak, tj. da se mora što češće uklanjati, odnosi se samo na prethodno oštećene dijelove automobila (ogrebotine farbe).
Međutim, besprijekorno lakirane površine lako se mogu nositi sa tim “napadima” prljavštine. Čak ni pod vozila obično nema probleme sa korozijom: uz fabričke zaptivke, poboljšanu zaštitu podvozja i korišćenje pocinkovanog lima, prenosi fosmedia.