Ferrari je svojim uposlenicima podijelo bonuse u visini do 12.000 eura nakon što je u prošloj godini prodao 11.155 automobila širom svijeta i time nadmašio brojke iz 2020. godine za 22,3 posto.
Još impresivniji podatak jeste taj da je prodaja bolja i u odnosu na period prije pandemije koronavirusa, preciznije iz 2019. godine kada je prodaja bila manja za 10 posto nego 2021. godine. prenosi “Klix“.
Iz Ferrarija su potvrdili da imaju narudžbe do 2023. godine, a kada je riječ o prodajnim rezultatima za ovu godinu, očekivanja su također velika posebno zbog činjenice da će uskoro biti predstavljen SUV pod nazivom Purosangue. Za kompaniju koja ulazi u svijet elektrifikacije, ovi podaci su sjajan način izlaska iz ere benzinskih sportskih automobila.
Potražnja za Ferrarijevim automobilima posebno je visoka u Evropi, na Bliskom istoku i u Africi, a dostavljeno su 5.492 automobila. Gotovo 3.000 automobila je prodano u Americi, dok je u Kini, Hong Kongu i Tajvanu Ferrarijev automobil kupilo 899 kupaca, što je rast za 97 posto u odnosu na 2020. godinu.
Najpopularniji su bili Ferrarijevi modeli s V8 motorima, a riječ je o porastu potražnje za 34,6 posto. U slučaju modela s V12 motorima potražnja je opala.