Prihodi su poskočili u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje za 50 posto na 40.2 milijarde dolara, objavila je tvrtka jučer nakon zatvaranja američke burze. Proizvođač automobila priopćio je o 667 milijuna dolara neto dobiti, oko 19 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Analitičari su očekivali znatno slabije brojke. Dionice su skočile više od 5 posto u trgovanju izvan radnog vremena.
Unatoč globalnim problemima u opskrbnom lancu, rastućim cijenama materijala i stalnim nestašicama ključnih komponenti kao što su računalni čipovi, kompanija je potvrdila svoje smjernice za cijelu 2022. godinu.
Ford je priopćio da “aktivno traži prilike” za neutraliziranje inflatornih pritisaka za koje predviđa da će dovesti do širokog raspona troškova od oko jedne milijarde dolara, koliko je predvidio prije kvartala, do tri milijarde dolara za godinu.
Ford je ponovno zarađivao gotovo isključivo na svom domaćem tržištu Sjeverne Amerike, gdje je potražnja za SUV vozilima i kamionetima s unosnim profitnim marginama velika.
Dobit u Europi iznosila je oko skromnih 10 milijuna dolara, dok je gubitak zabilježen u Kini, gdje je dugotrajna karantena zbog Kovid-19 otežala poslovanje.
Ford je priopćio da “aktivno traži prilike” za neutraliziranje inflatornih pritisaka za koje predviđa da će dovesti do širokog raspona troškova od oko jedne milijarde dolara, koliko je predvidio prije kvartala, do tri milijarde dolara za godinu.
Ford je ponovno zarađivao gotovo isključivo na svom domaćem tržištu Sjeverne Amerike, gdje je potražnja za SUV vozilima i kamionetima s unosnim profitnim marginama velika.
Dobit u Europi iznosila je oko skromnih 10 milijuna dolara, dok je gubitak zabilježen u Kini, gdje je dugotrajna karantena zbog Kovid-19 otežala poslovanje, piše hina.