Nedavno testiranje Američkog automobilskog udruženja (AAA) otkrilo je ograničenja uobičajenih sustava automatskog kočenja u nuždi (AEB) na modernim automobilima. AAA je uzeo niz modernih vozila opremljenih značajkom automatskog kočenja u nuždi kako bi utvrdio koliko dobro ti sustavi rade u praksi.
Testiranje se odnosilo na bočne sudare i incidente s automobilima koji skreću ulijevo u prometu, kao i udare u stražnji dio drugog automobila pri brzinama od 50 i 65 km/h. Testovi su obavljeni s odabranim popularnim SUV modelima, poput Honde CR-V, Forda Explorera i Toyote RAV4.
Pri brzini od 50 km/h, AAA-ovo testiranje pokazalo je da je automatsko kočenje u nuždi uspjelo izbjeći sudar u potpunosti 17 puta od 20, što je stopa uspješnosti od 85 posto.
U ostala tri slučaja brzina je smanjena za 86 posto prije sudara. Rezultati su lošiji na 65 km/h, gdje je AEB izbjegao sudar samo 6 puta od 20 (stopa uspješnosti od 30 posto). Brzina sudara smanjena je u prosjeku za 62 posto u 14 testova u kojima je došlo do sudara, prenosi jutarnji.