I pritom ne biraju puno. Naravno, GVX i kabrio su posebno na ceni, ali sasvim solidno prolazi i obični Yugo. Najnoviji primer dolazi iz ponude aukcijske platforme Bring-A-Trailer.
U pitanju je sasvim obični Yugo GVL iz 1988. godine, koji je s nepunih 108.000 km sasvim običan auto. Sudeći po fotografijama, radi se o uzorno održavanom automobilu. Sve do 2021. godine bio je kod prvog vlasnika, koji je očigledno štedio 1.1 litarski motor sa 55KS, navodi Index.hr.
Međutim, primerak je prodat po cijeni od 9001 USD, čime se potvrdilo da 12.100 USD za kabrio verziju nije bila samo puka slučajnost ili ishitreni potez nekog “jugonostalgičara“.
Ameri, izgleda, poznaju određene kvalitete Zastavinog proizvoda kojeg su se u bivšoj državi olako odrekli kao sramotnog poluproizvoda. Sve je više onih koji loše održavanje navode kao glavni uzrok lošem imidžu Yuga u Americi.
Tako i u komentarima ove aukcije jedan komentator navodi da je imao rent-a-car s Yugićima koje je iznajmljivao već od 10 USD/dan i pritom pristojno zarađivao. Kaže da je bilo potrebno samo redovno servisirati auto i na vreme menjati zupčasti kaiš. Jedan primerak vozi još i danas, a hvali nisku potrošnju goriva.