Većinu potencijalnih kupaca to iskreno brine, pogotovo nakon što saznaju koliko treba platiti za zamjensku bateriju.
Portal Recurrent, koji se bavi savjetovanjem vlasnika električnih vozila, nedavno je sproveo studiju da bi odgovorio na to pitanje, analizirajući podatke oko 15.000 automobila. Tehnologija baterija je daleko napredovala u posljednjoj deceniji pa su primjetne velike promjene u trajnosti baterija. Naravno, na radost kupaca.
Rezultati pokazuju ohrabrujuće vijesti, a to je da su zamjene baterija prilično rijetke, prenosi Revija HAK. Najstarija električna vozila za masovno tržište, Nissan Leaf i Tesla Model S, imala su najveći procenat zamjena baterija, ali sveukupno, samo 1,5 posto električnih vozila je u studiji imalo zamjenjene baterije.
Većina promjena baterija se dogodila u garantnom roku.
Osim toga, istraživanje je pokazalo da je domet električnih vozila stabilan. Degradacija nije linearna jer pokazuje da baterija ima određeni pad dometa na početku, a zatim se ujednači na duži period.
Ipak, bilo je dosta varijacija među automobilima i opcijama baterija koje su proučavane. Na primjer, tokom 160.000 kilometara, procjena dometa Tesla Model S od 85 kWh je ostala gotovo nepromjenjena, dok je domet istog vozila s verzijom od 100 kWh značajno pao, prenosi b92.