Neki su Toyotinu uzdržanost da se posveti isključivo električnim automobilima smatrali arhaičnom, najavljujući teške dane u poslovanju japanskog giganta. Ali najnovije aktivnosti Toyotu ipak svrstavaju među pobjednike, pogotovo na velikom američkom tržištu, pišu nezavisne.com.
Danas Toyota ima samo jedan električni automobil – korektni bZ4X te i dalje snažno promoviše svoju hibridnu tehnologiju.
Nakon velikog rasta posljednjih nekoliko godina, prodaja električnih vozila je ušla u fazu opasne stagnacije. Opasne za one koji su pretjerno investirali. Mnogi američki kupci ne žele električna vozila, a njihova cijena i visoke kamate na kredite ne pomažu, navodi “Revija HAK”.
Govoreći kao šef Japanskog udruženja proizvođača automobila, Vol Strit Žurnal izvještava da je predsjednik Toyote, Akio Tojoda naglasio da su proizvođači automobila trebali nastaviti ulagati u hibride umjesto da idu svim sredstvima u električni tranziciju. Rekao je da automobilska industrija shvata da električna vozila nisu jedini način za smanjenje emisije.
“Postoji mnogo načina da se popnete na planinu koja postiže ugljeničnu neutralnost” rekao je Tojoda.
Toyota je zauzela pristup čekaj i vidi s električnim vozilima, te je uložila u hibridne modele poput novog Priusa, Corolle Cross Hybrid, te hibridne pogone za velike SUV-ove kao što je Sequoia ili pik-ap Tundra. Sada se drugi proizvođači automobila približavaju Toyotinom stavu: povlače se iz investicija za električna vozila i ulažu u više hibrida.
General Motors je prošle nedjelje najavio da odlaže otvaranje fabrike električnih pik-apova u Mičigenu. Vol Strit Žurnal je takođe objavio da je Ford Motor razmatao ukidanje smjene u fabrici u kojoj proizvodi svoj električni F-150 Lightning pik-ap jer potražnja slabi. Ford navodno razmišlja i o strateškoj investiciji u razvoj električnih automobila i nove fabrike za električna vozila, koja je vrijedna 12 milijardi dolara, prenosi “AutoBlog”.
U međuvremenu Toyota ne može da drži korak s potražnjom za hibridima.