“Enyaq, koji će se, inače, praviti u Mladoj Boleslav u Češkoj, prelazi 2028. ili 2029. godine na SSP sa MEB platforme”, rekao je Celmer, a upitan da li će se novi model u većoj mjeri razlikovati od trenutnog, rekao je samo da se “i dalje radi na njemu”.
S obzirom na uspjeh koji je ostvario aktuelni Enyaq iV, malo je vjerovatno da će brend odlutati od formule dok bude spremao Mk2 model.
Prošle godine, Škoda je isporučila skoro 54.000 Enyaqa, a u prvoj polovini ove zabilježen je rast prodaje od 41% u odnosu na 2022, što je ujedno i period tokom kojeg je Enyaq bio deveti najprodavaniji EV u Evropi.
Glavna među tehničkim promjenama u Mk2 je uvođenje nove “objedinjene” strukture baterije, razvijene u kompaniji, koja će se nalaziti u većini modela VW Grupe.
Rani detalji sugerišu da će kompatibilnost sa 800V značiti vrijeme punjenja od 10% do 80% za samo 12 minuta. Trenutni Enyaq, poređenja radi, za ovo mora da potroši 35 minuta, pišu nezavisne.